La familia

Mi familia

Hola. Me llamo Elena. Yo tengo 12 años. Yo soy alumna. Esta es mi familia. Mi familia es grande. Mi abuelo se llama Antonio, él es médico y trabaja en un hospital. Mi abuela se llama Carmen. Ella no trabaja, es ama de casa. Mi padre se llama José, él es contable, trabaja en un banco. Mi madre se llama María, ella es enfermera y trabaja en un hospital como mi abuelo. Yo tengo un hermano y una hermana. Mi hermano es Carlos, él tiene 16 años, es estudiante, quiere ser periodista. Mi hermana se llama Marina, ella tiene 9 años, estudia en la escuela. Yo tengo también un tío que se llama David y una tía que se llama Laura. Mis tíos tienen dos hijos, un hijo que se llama Iván y una hija que se llama Irene. Iván y Irene son mis primos. Ellos son alumnos también. Yo quiero mucho a mi familia.

Բարև Ձեզ. Իմ անունը Ելենա է: Ես 12 տարեկան եմ։ Ես ուսանող եմ. Սա իմ ընտանիքն է։ Իմ ընտանիքը մեծ է։ Պապիկիս անունը Անտոնիո է, նա բժիշկ է և աշխատում է հիվանդանոցում։ Տատիկիս Կարմեն են ասում։ Նա չի աշխատում, տնային տնտեսուհի է։ Հորս անունը Խոսե է, հաշվապահ է, բանկում է աշխատում։ Մայրիկիս անունը Մարիա է, նա բուժքույր է և պապիկիս նման աշխատում է հիվանդանոցում։ Ես ունեմ եղբայր և քույր։ Եղբայրս Կառլոսն է, 16 տարեկան է, ուսանող է, ուզում է լրագրող լինել։ Քրոջս անունը Մարինա է, նա 9 տարեկան է, սովորում է դպրոցում։ Ես նաև ունեմ հորեղբայր՝ Դավիթ անունով և մորաքույր՝ Լաուրա: Հորեղբայրներս երկու երեխա ունեն՝ որդի Իվան անունով և աղջիկ՝ Իռեն։ Իվանն ու Իռենը իմ զարմիկներն են։ Նրանք նույնպես ուսանողներ են։ Ես շատ եմ սիրում իմ ընտանիքը։

Սովորեք հետևյալ բառերը

  • el abuelo – պապիկ
  • la abuela – տատիկ
  • el padre – հայրիկ
  • la madre – մայրիկ
  • los padres – ծնողներ
  • el hermano – եղբայր
  • la hermana – քույր
  • el tío – հորեղբայր կամ մորեղբայր
  • la tía – հորաքույր կամ մորաքույր
  • el hijo – որդի
  • la hija – դուստր
  • el primo – զարմիկ
  • la prima – զարմուհի
  • el marido – ամուսին
  • la esposa – կին
  • la familia – ընտանիք
  • el alumno – աշակերտ
  • grande – մեծ
  • médico – բժիշկ
  • trabaja – աշխատում է
  • el hospital – հիվանդանոց
  • ama de casa – տնային տնտեսուհի
  • contable – հաշվապահ
  • el banco – բանկ
  • enfermera – բուժքույր
  • estudiante – ուսանող
  • quiere – ուզում է
  • periodista – լրագրող
  • estudia en la escuela – սովորում է դպրոցում
  • quiero – սիրում եմ
  • mucho – շատ

La familia – սեղմիր նյութը տեսնելու համար

  • bajo – ցածրահասակ
  • flaco – նիհար
  • gracioso – ծիծաղելի
  • simpático – համակրելի
  • me gusta – ինձ դուր է գալիս
  • patinar – չմուշկ քշել
  • voy – գնում եմ
  • grado – դասարան
  • de mayor ֊ մեծ ժամանակ
  • abogado – իրավաբան
  • alto – բարձրահասակ
  • fuerte – ուժեղ
  • deporte – սպորտ
  • arquitecto – ճարտարապետ
  • guapo – գեղեցիկ
  • leer – կարդալ
  • gordo / gordito – գեր
  • camarero – մատուցեղ
  • delgado – նիհար
  • bailar – պարել

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *