Աշխարհագրության հաշվետվություն

Այս հաշվետվությամբ ուզում եմ պատմել իմ տարվա մասին և ներկարայացնել այն ինչ սովորել եմ աշխարհագրությունից։ Ինձ համար քարտեզը եղել է ամենամեծ վախերից մեկը, անգամ դպրոցական տարիներին խուսափում էի քարտեզից։ Բայց այս տարի ՎԵՐՋԱՊԵՍ ես սովորեցի ճիշտ օգտվել քարտեզից։ Ինչպես նաև սովորել ենք մարզերը, մարզերի ջրագրությունն ու լեռնագրությունը, գյուղերը, խոշոր քաղաքները և այլն։ Ունեցել ենք հետազոտական աշխատանքներ, և ինքնաստուգման համար աշխատել ենք դատարկ քարտեզների վրա, ուղակի հիշելով պետք է քարտեզի վրա գրեինք տվյալ քաղաքը, գյուղը և այլն։ Դա շատ էր օգնում լավ հիշել տվյալ օբյեկտի տեղը: Ունեցել ենք ճամփորդություն դեպի Արագածոտնի մարզ: Որտեղ բացահայտել ենք Արագածոտնիի գեղեցկությունն ու ոչ այդքան հայտնի տեղերը: Վստահ եմ, որ դեռ շատ բան ունեմ իմանալու ու շատ ճամփորդությունների կմասնակցեմ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *